Klachtenregeling


Bent u niet tevreden of heeft u een klacht?
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Digidot Computers.

Waar kunt u met uw klacht terecht?
Als u een klacht heeft reageer, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. U kunt uw klacht doorgeven aan ons door een e-mail te sturen naar: info@digidot.nl.

Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Wanneer u een klacht indient, dan krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen een bericht.


Wanneer wij er samen niet uitkomen?
Bent u het niet eens met de geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van ICTWaarborg. Zij brengen een onafhankelijk en bindend advies uit.

Lees meer informatie over de geschillenregeling van ICTWaarborg.